Saturday 1 September 2012

akhirnya (;

Assalammualaikum (; How's life? Everyone in good condition? I hoped so!
Sebelum ku terlupak, tepat dengan 31/8/12 my BestCuzz got engaged! :O
HAHA. baguslah ya (; I'm glad. Asalnya bahagia. 
Okaylah ya kan? Umo nya kinek tok 21 tahun bah. Boleh bah kalau kau. 


Before I terlanjur taep,nektok sikda gik ku gerek ngan antu tinggi ya! 
:D Dah hampir 4 bulan dah sikda contact ngan nya (:
Tak rindu punnn hahhahaha tulah ;p 


Tepat pada tarikh 9/Jun/12, aku herekxxx dgn Samuel Tinggie ak Matthew Panyu. (;
DON'T LAUGH! *big eyessss*
I love everything about him. Honestly, he's sweet (; 
HAHAHA. Memang sweet pun tuiper. 
Kriteria - kriteria nya yang aku suka nak.. Hehe {; Kenja aii

  1. Nya celum. Tauk celum? Celum ya hitam. Hehehehe
  2. Nya bait
  3. Caring
  4. Romantik
  5. te.sot.sot.te.tuyuk.yuk. hahhaha 
  6. Sikpenah abaikan aku.
  7. Kuat pujok (pande jaga ati) 
  8. Nya genuk. Sik hensemm! Tai,sikdalah! Nya hensem berik aku. Berik torg,idk. -,-'
  9. Nya tinggi. *nama dah tinggi* 
  10. Nya kuat marahh. Aku suka polah nya marah. Cute sangat sangat <3 
Ku nak post wajah si Celum ku ya, tapi gamba nya sikda dalam laptop tok.
Mok d.l dari fb,mekduak dah deactived. *SPM DEKAT*
So, next time lah okay guys? (; 
So, just that's all for today
And hopefully you guys enjoy it (; hehehe
{; salam? 
#iLyS#

No comments:

Post a Comment