Wednesday 5 September 2012

BESTFRIEND :DD

Assalammualaikum :D Oh wowwww! :O The great perfomance ever okayyy. Full with 1 Malaysia theme. HAHAHA. The great dancer, the great clothes, the great photographer, and all lahh GREAT GREAT! Sik pande nak madah apa. Pembukaan ya nang mantop! Dari ke silat beransur dengan tarian Kayan, lekak ya tarian hindustann WOW! Amazed! ;p kakya Melanau diikuti dengan tarian Iban serta tarian Zapin WOW! SO CUTEEE <3 lincah badan ke kiri ke kanan pusing ke belakang dan ke depan. Nasib sik tengangak ku yah. HAHAHA. Lalu diakhiri dengan GURU GURU pelatih HEAVEN YEAH! Lepas abis tarian ya, macam biasalah. Makanan mangsa ku yang seterusnya and palak untak ku mike TIDO TIDO jak! :D



Panjang sik iklan ya? Panjang kan? Bukan apa,takut torang boring bah. HAHAH. So kita terusss dengan kisah yang sebenar benarnya yang inginku kongsikan yang inginku coretkan untuk korang renong renongkan wasehhh. Panjang mengalahkan SYARAHAN tak gitu? ;p







First of all, not everyone in this world have their own goodfriend. (a.k.a) BESTFRIEND or yang moden nya ialah BESTIEST! Heaven yeahh.



I'm feeling lucky to have her. She's great, She's awesome. She's kind. She's best. She's beautiful. She's fame. *mun torang sik kenal, torang ketinggalan zaman hahaha* Tapi the most i should proud all about her is it WHEN SHE ACTING LIKE SHE CARE EVERYTHING ABOUT ME NO MATTER HOW FAR WE ARE HOW MANY TIMES THAT WE GET FIGHTING. She know what she was for me. And it's same goes to me. (': Torang ada? adaaaa hahaha.




Tapi nak,mekduak nak jaoh gilak gilak. 9 jam jaohnya dari kampung halaman nya (': Rindu suma pasal nya. Everything stupid things we do. Bodoh bahh. HAHAH. Mekduak dah 4 tahun 5 bulan dah jadi BESTFRIEND. How could i forget her? weii hell yeahh no wayy! And one more thing anang ambik ia ari aku au? aku sayau ke ia amat. Nobody know. She's the best cute person that i never get someone like her back for the rest of mylife. Teii betol endak kah BI aku. Lantak jak eh. Bestfriend are meant to last forever (':




Nya selalu advice aku. Mun aku polah salah, nya tego. Nya sikpenah tapok. Nya open bah. Directtttt! Mun kau terasa, malang lah. HAHAH. Tapi mun nya sik tego aku, aku terasa ati gilak gilak sebab berik aku yang sik tego tok kan nya membiakan kau hancooo! Tapi Nana sik. Nya sedarkan aku selamak ne pun semampu nya membuka mulut. Nya meh ku sayau nana laban ia sayau ke aku. Hahaha tuaiji li jak ayat Iban ku yaaaa! HAHAHA. 




Ku selalu embak buku diary mekduakk. BENTUK LOVE! CUTE KAN? Biasalah. Tengok orang. HAHAHA. Woiii sikdaa lahh! ;p Ku salu baca.. tetak dirik pun. Kedak orang gila. Lalek oo? 




For those still don't have a bff,be patient. Maybe bukan kat tempat asal torang nak.. Ne tauk torang kerja kat tempat orang,torang jumpa jodoh BFF torang. Hehe. Mcm aku.. Asal Sri Aman, bukan ada pun kawan Sri Aman. Bukan juak BFF ku orang Sri Aman. Tetap juak Marudi. I cried alot thinking about her ;p




ya ALLAH, lindungi sahabat ku ya ALLAH. panjangkanlah rezeki hubungan kami ya ALLAH. AMIN. (': 




Eh, before ya, aku ada picture of nyaa mok tengok sik? heaven yeahh, lets have a look! ((;



she's beautiful right? i love this girl so muchhh! 

No comments:

Post a Comment